ICenter

3.0
+380 (99) 228-88-... показати телефон
написати
сайт
побудувати маршрут
01004 поштовий індекс
500 м до метро показати
інша 1 філія показати
10:00-21:00 детальніше
2023.10.30 дані оновлені
оцінка 3.0 із 5 на основі 1 відгука
повідомити про...
  • телефони не відповідають
  • організація відсутня
  • інша невідповідність
ваша компанія? Якщо Ви маєте відношення до цієї компанії, візьміть її сторінку у керування і залучайте більше клієнтів за допомогою Locator! Для цього зареєструйтесь або увійдіть у систему і перейдіть за посиланням "Ваша компанія?". Для чого брати сторінку компанії у керування читайте за цим посиланням.

Комп'ютерні аксесуари

3.0

1 відгук

ICenter

ICenter (Київ) - Ремонт смартфонів та мобільних телефонів, Магазини електроніки, Комп'ютерні магазини знаходиться у Києві за адресою: Велика Васильківська, 23, Центр, поряд метро Площа Льва Толстого, поряд метро Палац Спорту, Печерський район, Правий берег. ICenter надає такі послуги: купити клавіатуру, купити мишку. Також у організації ICenter є філії у інших місцях. Повний перелік дивіться тут.

сьогодні ICenter працює за графіком: 10:00-21:00. Згідно відгуками на locator дана організація має рейтинг 3.0 (максимально можливий - 5), який складений на основі 1 відгуків, а останій відгук був залишений 05-03-2023 (419 днів тому).

Зв'язатись з ICenter можна за номером: +380 (99) 228-88-28.

Дані про цю компанію на Locator були оновлені 180 днів тому.

відгуки

Тільки зареєстровані користувачі можуть залишати відгуки.
Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Оценка:
Коротко: краще перепитайте 100 раз, чи відповідає ваш товар потрібним параметрам, особливо, якщо це продукція Apple, зафіксуйте відповідь консультанта, щоб апелювати цим в майбутньому, інакше втратите гроші за "активацію" продукту, який вам не підійде.

Повна історія:
Я замовила у iCenter Apple Watch Series 8 (Open box). Процес оформлення, консультація, відправка — на вищому рівні. Проте я помилилась з вибором, оскільки маю iPhone 7 Plus, а ці присторії не конектяться, про що я дізналась з коробки годинника.
Менеджери магазину дуже швидко зреагували та з розумінням поставилися до ситуації, і погодилися обміняти мені цей годинник на серію 7 теж Open Box, і повернути різницю. Щоб випадково ситуація не повторилась, як з 8 серією, я запитала, чи підійде новий годинник моєму телефону. "Вони підходять до телефонів починаючи з 6с", — відписав магазин. Окей, міняємо.

Отримавши годинник, я його увімкнула, і спроба підключитись виявилаь марною, бо на цьому годиннику вже встановлена ПЗ, яка не підходить моєму телефону. І я з'ясовувала це сама на сайтах, в підтримці Apple, всюди.

Коли я сказала, що я хочу повернути годинник, мені погодились його викупити на суму, яка на 2 тисячі менша від тої, що я його купувала, "Поскільки вони були не активовані коли ми вам їх продавали". Тобто цей годинник вважається б\в. Я знала про цей нюанс ще до купівлі першого годинника, саме тому я спитала, чи ТОЧНО ця 7 серія мені підходить. Підтримка Apple мене запевнила, що магазин має знати, яка ПЗ встановлена на пристрої, тому я сказала про це. А ще змоделювала ситуацію, що якби клієнт активував годинник разом з менеджером в магазині і воно не підключилось, йому би сказали так само? Типу "ой, як невдобно, але ж ми продали вам неактивований, давайте ми викупимо дешевше"? На це менеджери сказали, що активують годинник тільки після покупки. Але в ході розмови менеджер запропонував мені ще раз обміняти, тільки на модель, де встановлена потрібна мені ПЗ. Тобто виходить що? Магазин знає, які ПЗ встановлені на пристроях, і спеціально мені відправили не той годинник? Магазин вирішив мені збрехати, коли сказав, що активує годинники вже після придбання? Дуже заплутано.

У підсумку я погодилась на умови магазину, оскільки боялась, що взагалі не зможу цей годинник повернути чи продати. Саме тому я не буду вимагати повернути гроші і не маю жодних претензій, я просто хочу попередити всіх майбутніх клієнтів про те, що спитайте краще сто разів, перш ніж купляти чи активувати товар з iCenter.

Я вдячна магазину за розуміння та допомогу, працюють дуже оперативно та відкриті до клієнтів. Проте підсумку, завдяки менеджеру (чи -ам), замість подарунку на ДН я отримала витрат більше 2 тисяч гривень і дірку від бублика.