ШУКАЄТЕ ЧИЙ НОМЕР +380 (99) 228-88-28?
Locator знає!
Locator - маркетплейс послуг поряд а також - величезна база даних компаній які ці послуги надають. Нам відомо кому належить або належав номер телефону +380 (99) 228-88-28. Дивіться інформацію про компанію - власника номера нижче.
⇩⇩⇩
Застереження
За час, що пройшов з моменту додавання номеру 0(99)228-88-28 до нашої бази, власник міг змінитись, отже інформація може бути неактуальною. Дивіться нижче у блоці контактної інформації актуальність даних.
Правова інформація
Інформація про номер 380992288828 отримана з відкритого джерела, а отже відноситься до інформації з відкритим доступом. Якщо це ваш персональний номер і ви використовуєте його для приватного спілкування і хочете, щоб він був видалений з нашого сервісу, будь ласка, зверніться до нас через форму зворотнього зв'язку.
Можливі формати написання номеру 0992288828
Як правило, не існує єдиного стандарту написання номеру телефону, а якщо і є, то його мало хто дотримується. У різних країнах можуть бути різні формати написання номерів. Далі ми приводимо в яких форматаз може бути вказаний даний номер: 0992288828, 380992288828, 0(99)228-88-28, 0(99)228-8828
ICenter
- телефони не відповідають
- організація відсутня
- інша невідповідність
Комп'ютерні аксесуари
ICenter
ICenter (Київ) - Ремонт смартфонів та мобільних телефонів, Магазини електроніки, Комп'ютерні магазини знаходиться у Києві за адресою: Велика Васильківська, 23, Центр, поряд метро Площа Льва Толстого, поряд метро Палац Спорту, Печерський район, Правий берег. ICenter надає такі послуги: купити клавіатуру, купити мишку. Також у організації ICenter є філії у інших місцях. Повний перелік дивіться тут.
сьогодні ICenter працює за графіком: 10:00-21:00. Згідно відгуками на locator дана організація має рейтинг 3.0 (максимально можливий - 5), який складений на основі 1 відгуків, а останій відгук був залишений 05-03-2023 (431 днів тому).
Зв'язатись з ICenter можна за номером:
Дані про цю компанію на Locator були оновлені 192 днів тому.
відгуки
Повна історія:
Я замовила у iCenter Apple Watch Series 8 (Open box). Процес оформлення, консультація, відправка — на вищому рівні. Проте я помилилась з вибором, оскільки маю iPhone 7 Plus, а ці присторії не конектяться, про що я дізналась з коробки годинника.
Менеджери магазину дуже швидко зреагували та з розумінням поставилися до ситуації, і погодилися обміняти мені цей годинник на серію 7 теж Open Box, і повернути різницю. Щоб випадково ситуація не повторилась, як з 8 серією, я запитала, чи підійде новий годинник моєму телефону. "Вони підходять до телефонів починаючи з 6с", — відписав магазин. Окей, міняємо.
Отримавши годинник, я його увімкнула, і спроба підключитись виявилаь марною, бо на цьому годиннику вже встановлена ПЗ, яка не підходить моєму телефону. І я з'ясовувала це сама на сайтах, в підтримці Apple, всюди.
Коли я сказала, що я хочу повернути годинник, мені погодились його викупити на суму, яка на 2 тисячі менша від тої, що я його купувала, "Поскільки вони були не активовані коли ми вам їх продавали". Тобто цей годинник вважається б\в. Я знала про цей нюанс ще до купівлі першого годинника, саме тому я спитала, чи ТОЧНО ця 7 серія мені підходить. Підтримка Apple мене запевнила, що магазин має знати, яка ПЗ встановлена на пристрої, тому я сказала про це. А ще змоделювала ситуацію, що якби клієнт активував годинник разом з менеджером в магазині і воно не підключилось, йому би сказали так само? Типу "ой, як невдобно, але ж ми продали вам неактивований, давайте ми викупимо дешевше"? На це менеджери сказали, що активують годинник тільки після покупки. Але в ході розмови менеджер запропонував мені ще раз обміняти, тільки на модель, де встановлена потрібна мені ПЗ. Тобто виходить що? Магазин знає, які ПЗ встановлені на пристроях, і спеціально мені відправили не той годинник? Магазин вирішив мені збрехати, коли сказав, що активує годинники вже після придбання? Дуже заплутано.
У підсумку я погодилась на умови магазину, оскільки боялась, що взагалі не зможу цей годинник повернути чи продати. Саме тому я не буду вимагати повернути гроші і не маю жодних претензій, я просто хочу попередити всіх майбутніх клієнтів про те, що спитайте краще сто разів, перш ніж купляти чи активувати товар з iCenter.
Я вдячна магазину за розуміння та допомогу, працюють дуже оперативно та відкриті до клієнтів. Проте підсумку, завдяки менеджеру (чи -ам), замість подарунку на ДН я отримала витрат більше 2 тисяч гривень і дірку від бублика.