ICenter
- phone not responding
- no org here already
- another mismatch
Сomputer accessories
ICenter
ICenter (Kyiv) - Smartphones and mobile phones repair, Electronics store, Computer stores located in Kyiv by address: Velyka Vasylkivska, 23, Downtown, near subway Lva Tolstogo square, near subway Palats Sportu, Pecherskyi district, Right bank. ICenter provides such services: buy computer keyboard , buy a mouse. Also at the organization ICenter has branches in other locations. Full list see here.
today ICenter works on schedule: 10:00-21:00. According reviews on Locator this business has following rating 3.0 (as much as possible - 5), which is based on 1 reviews, and the last review was left 05-03-2023 (431 days ago).
You can connect with ICenter by following telephone number:
This company's data on Locator was updated 191 days ago.
reviews
Повна історія:
Я замовила у iCenter Apple Watch Series 8 (Open box). Процес оформлення, консультація, відправка — на вищому рівні. Проте я помилилась з вибором, оскільки маю iPhone 7 Plus, а ці присторії не конектяться, про що я дізналась з коробки годинника.
Менеджери магазину дуже швидко зреагували та з розумінням поставилися до ситуації, і погодилися обміняти мені цей годинник на серію 7 теж Open Box, і повернути різницю. Щоб випадково ситуація не повторилась, як з 8 серією, я запитала, чи підійде новий годинник моєму телефону. "Вони підходять до телефонів починаючи з 6с", — відписав магазин. Окей, міняємо.
Отримавши годинник, я його увімкнула, і спроба підключитись виявилаь марною, бо на цьому годиннику вже встановлена ПЗ, яка не підходить моєму телефону. І я з'ясовувала це сама на сайтах, в підтримці Apple, всюди.
Коли я сказала, що я хочу повернути годинник, мені погодились його викупити на суму, яка на 2 тисячі менша від тої, що я його купувала, "Поскільки вони були не активовані коли ми вам їх продавали". Тобто цей годинник вважається б\в. Я знала про цей нюанс ще до купівлі першого годинника, саме тому я спитала, чи ТОЧНО ця 7 серія мені підходить. Підтримка Apple мене запевнила, що магазин має знати, яка ПЗ встановлена на пристрої, тому я сказала про це. А ще змоделювала ситуацію, що якби клієнт активував годинник разом з менеджером в магазині і воно не підключилось, йому би сказали так само? Типу "ой, як невдобно, але ж ми продали вам неактивований, давайте ми викупимо дешевше"? На це менеджери сказали, що активують годинник тільки після покупки. Але в ході розмови менеджер запропонував мені ще раз обміняти, тільки на модель, де встановлена потрібна мені ПЗ. Тобто виходить що? Магазин знає, які ПЗ встановлені на пристроях, і спеціально мені відправили не той годинник? Магазин вирішив мені збрехати, коли сказав, що активує годинники вже після придбання? Дуже заплутано.
У підсумку я погодилась на умови магазину, оскільки боялась, що взагалі не зможу цей годинник повернути чи продати. Саме тому я не буду вимагати повернути гроші і не маю жодних претензій, я просто хочу попередити всіх майбутніх клієнтів про те, що спитайте краще сто разів, перш ніж купляти чи активувати товар з iCenter.
Я вдячна магазину за розуміння та допомогу, працюють дуже оперативно та відкриті до клієнтів. Проте підсумку, завдяки менеджеру (чи -ам), замість подарунку на ДН я отримала витрат більше 2 тисяч гривень і дірку від бублика.