Сервіс Locator.ua став для багатьох компаній важливою рекламною платформою, допомагаючи привернути нових клієнтів. Це відбувається тому, що Locator був створений для того, аби максимально спростити рекламу в інтернет для малого і середнього бізнесу. Однак, щоб отримати максимальну вигоду, важливо вміти правильно визначити максимальну ціну за звернення (лід). У цій статті ми розберемося в тому, як це зробити.
Чому ціна не має бути низька?
З першого погляду може здатися, що висока ціна за лід – це додаткові витрати. Але погляньмо глибше. Чим вища ціна, тим вище позиція вашої компанії на платформі Locator.ua. І це в свою чергу призводить до більшої кількості звернень клієнтів до вас, а отже, і до збільшення загального прибутку.
Відзначимо також, що збільшуючи свою базу клієнтів за рахунок реклами, бізнес не тільки заробляє більше на залучених клієнтів, але й розширює рекламу за рахунок “сарафанного радіо”. Це означає, що задоволені клієнти рекомендуватимуть вас своїм знайомим і звертатимуться самі, і в результаті ви отримаєте більше клієнтів, які звернуться на пряму (безкоштовно, завдяки вашому авторитету!), а не через рекламу.
Як визначити ціну?
Визначити ціну за звернення не так просто, як може здатися на перший погляд. Перше, що вам потрібно зробити – це розрахувати вашу юніт-економіку (мікроекономіка послуги). З’ясуйте, скільки відсотків ви заробляєте на своїх послугах, і скільки готові вкласти в залучення нового клієнта. Врахуйте також те, що не всі ліди перетворюються в реальних клієнтів, тому готуйтеся до того, що деякі витрати можуть не окупитися відразу.
Якщо у вас класична ситуація “ціни низькі, а клієнтів все рівно мало“, це може означати, що до вас звертається мало людей через те, що не знають про вас і ваші послуги. Можливо саме час переглянути ціни і закласти в них вартість майбутньої реклами?
Приклади в різних сферах бізнесу
Давайте розглянемо, яка частка ціни за одне рекламне звернення є в різних сферах послуг, спрямованих на кінцевого споживача (B2C).
У сфері краси та здоров’я, де маржинальність послуг часто є високою, витрати на залучення нового клієнта можуть складати від 10 до 30% від вартості послуги. Наприклад, якщо ваша послуга коштує 500 грн, ви маєте бути готові витратити від 50 до 150 грн на залучення нового клієнта.
У сфері розваг і відпочинку, витрати на залучення нового клієнта можуть становити від 10 до 20% від вартості послуги. Тобто, якщо середній чек у вашому закладі становить 1000 грн, то ви маєте закласти в ціну від 100 до 200 грн на залучення нового клієнта.
В автомобільному бізнесу, де маржинальність послуг може бути нижчою, витрати на залучення нового клієнта можуть складати від 5 до 10% від вартості послуги. Отже, якщо вартість вашої послуги становить 2 000 грн, то ви могли б витратити від 100 до 200 грн на залучення нового клієнта.
Ці приклади показують, що величина витрат на залучення нового клієнта залежить від специфіки бізнесу і маржинальності вашої послуги. Але це приклади, задача яких дати вам розуміння про мікроекономіку послуги.
Як не переплачувати?
Щоб не переплачувати і ефективно конвертувати звернення в прибуток, необхідно включати рекламу тоді, коли вона вам потрібна і виключати тоді, коли вона не потрібна. Наприклад: відпустка майстра, затяжні вихідні, насичений графік роботи, коли ви не потребуєте нових клієнтів. У такий момент краще виключити рекламу і зекономити кошти на той період, коли вона дійсно потрібна. Якщо ви працюєте не кожного дня, можна налаштувати роботу реклами по днях. Ми нагадаємо вам коли реклама буде виключена занадто довго.
Заключення
Визначення правильної ціни за лід на сервісі Locator.ua є важливим елементом стратегії рекламного маркетингу. Пам’ятайте, що висока ціна за лід може дати вам більше вигоди в довгостроковій перспективі, а також врахуйте свою економіку і бюджет, який ви готові витратити на приваблення нових клієнтів. Плюс до цього, збільшення вашої бази клієнтів веде до збільшення обсягу “сарафанного радіо”, яке може залучати нових клієнтів без додаткових витрат на рекламу.
Свежие комментарии