Якщо Ви маєте свій бренд, виробляєте чи продаєте певну продукцію, надаєте унікальну послугу, тоді Ви точно прагнете розширити кількість своїх клієнтів, а, отже, Вам ніяк не уникнути активностей в соціальних мережах, адже саме вони сьогодні показують себе як основні рушії продажів та просування бренду, що дозволяють спілкуватися та взаємодіяти з клієнтами.
Щоб інструменти соціальних мереж працювали ефективно і витрачені сили та кошти давали бажаний результат, важливим є не лише бажання працювати та висока якість пропонованого продукту, а й така важлива умова, як достатня кількість реальних живих підписників, тобто потенційних клієнтів, які є дійсно зацікавленими в тому продукті, який Ви пропонуєте. Щоб такі підписники у Вас були, потрібно або багато років відданої праці, або допомога фахівців, таких як InstaBooster, з якими накрутка живих підписників інстаграм стане простим питанням мінімального проміжку часу та доступних коштів.
Чому сьогодні успішність бренду часто оцінюють за кількістю підписників?
І хоча не всі підписники обов’язково є клієнтами, і всі це чудово розуміють, але, тим не менш, факт того, що кількість фоловерів сьогодні сприймається як один з показників популярності та успішності є правдивим, і ось чому:
- Соціальний доказ та довіра: люди схильні стежити за обліковими записами, які вже є популярними, і обирати для себе саме ті особистості, речі та продукти, які обрала більшість, саме тому, велика кількість підписників автоматично підвищує довіру, надійність та привабливість для нових користувачів
- Охоплення аудиторії: чим аудиторія ширша, тим більше Ви маєте зону впливу та тим більшу аудиторію можете залучити додатково, адже завжди варто думати про потенційну аудиторію і способи її залучення
- Монетизація: для компаній більша кількість підписників означає кращу видимість продукту та можливість прямих продажів через функціонал Instagram, в свою чергу, бренди шукають інфлюєнсерів із значною кількістю підписників для співпраці та спонсорства
- Спільнота та фідбек: велика база підписників – це активна спільнота навколо Вашого бренду чи особистого профілю, що не тільки купує та бере участь у просуванні бренду та продукту, а й забезпечує достатню кількість відгуків, допомагаючи Вам покращити свій продукт
- Алгоритмічна перевага: Instagram віддає перевагу обліковим записам із більшою залученістю, а, отже, маючи відповідну кількість підписників, Ви можете розраховувати на автоматичне просування та видимість завдяки специфіці роботи алгоритмів Instagram
Щоб підписники від Вас не йшли
Залучити, стратегічно мислити та правильно планувати, знати та ефективно використовувати функціонал Instagram, а ще знати чого прагне Ваш підписник і як його втримати, і тут, хоча кожна компанія є унікальною та вимагає особливого підходу та знання її типового фолловера, тим не менш, є універсальні кроки, які допоможуть залишатися цікавим та актуальним, незалежно від тематики сторінки та пропонованого продукту:
- Оптимізуйте свій профіль, важливо, щоб ім’я було написано однаково в усіх соціальних мережах, аби Вас легко було знайти. Використовуйте реальні дані, прості та зрозумілі мовні конструкції, обираючи мову та характер спілкування залежно від підписника та пропонованого Вами продукту
- Високоякісний контент, що означає якісні естетичні гармонійні фото та відео, поєднуваність матеріалу на Вашій сторінці, адже кожен окремий пост є частинкою профілю, тому все має бути узгодженим та послідовним
- Використовуйте хештеги, які відповідають вашому вмісту та ніші, використовуйте інструменти Instagram Stories і Reels, адже для кожного клієнта має бути свій ключик, досліджуйте, спостерігайте та вивчайте, що краще працює саме для Вас
- Співпрацюйте з інфлюенсерами або іншими користувачами Instagram у вашій ніші, щоб разом охопити більшу аудиторію
І, обов’язково, будьте відвертими та чесними, щоб ваші підписники відчували, що вони отримують ексклюзивну інформацію, що їхня думка важлива, а вони самі – і є предмет Вашого живого інтересу та діяльності.
Свежие комментарии