Придбати джинси від японського бренду Edwin хочуть багато українських модників. Варто почати з того, що це японський ортодоксальний бренд, який пропонує класичний японський денім з елементами західної моди, східними традиціями та технологіями, явили світові бренд зі славою, великою історією та величезною кількістю шанувальників.
В Україні вони теж є – і вони можуть купити речі бренду на STREETWEAR KYIV, з упевненістю в тому, що купують оригінал.
Японський денім як він є
Засновник бренжу Тсунемі Йонехачі був запеклим фанатом деніму та його властивостей, тому початковий варіант з імпортом зі Штатів його, звичайно, не влаштовував, оскільки неможливо було контролювати самому весь процес.Тому у 1951-му у Тсунемі на руках уже був матеріал, створений на батьківщині, але до того самого «японського деніму» було ще далеко — погана якість і висока ціна не виправдовували зусиль. Цілих 10 років знадобилося для того, щоб довести його до конкурентоспроможного стану та випустити першу модель джинсів Edwin.
У 70-х роках минулого століття розпочався експорт японської джинсової продукції. Edwin став одним із шановних у всьому світі виробників джинсів, а незабаром було прийнято рішення розширюватися, щоб зосередитись на європейському ринку та міцно зайняти хороше місце серед світових експортерів джинсової продукції. І їм усе вдалося: сьогодні це справжня street-ікона.
Марка спеціалізується на виробництві одягу з деніму, який вважається найщільнішим у світі. Спеціально для компанії створюються нові тканини з використанням передових технологій. Джинси Edwin відрізняються інноваційним дизайном та незмінною якістю. Цей виробник джинс пишається інноваціями та майстерністю, використовує унікальні технології варіння та прання деніму, постійно вдосконалює дизайн, залишаючись вірним традиціям.
Бренд не змінює своєї політики та використовує лише натуральні тканини та перевірені часом технології та силуети, не перестаючи при цьому вдосконалюватись та прагнути нових відкриттів.
Цікаві факти про одяг від бренду Edwin

Про нього можна розповідати справді багато, але є кілька важливих моментів:
- “Едвін” носять знаменитості, включаючи того ж Бреда Пітта, а також Бена Аффлека;
- разом із художником та кінорежисером Уго Б’єнвеню Едвін випустили серію футболок з яскравими принтами у стилі поп-арту;
- бренд завоював популярність серед скейтбордистів, серфінгістів, кастомайзерів, музикантів, графіті-артистів та тих, хто просто любить якісні та довговічні речі;
- У 90-х роках Edwin знову зміг здивувати покупців, випустивши серію вінтажних моделей. Бренд запустив лінійку, де представили архівні моделі, датовані ще 1947 роком. Таким чином, інтерес до Edwin тільки зростав;
- у 2000 році з’явилися перші джинси E-Function, які мали спеціальну кишеню для мобільного телефону;
- 2003 року розпочинає свою роботу європейська філія Edwin. Його призначення – розробка моделей спеціально для ринку Європи.
Цікаво, що саме Edwin винайшов прання з камінням, яке здійснило революцію у всій індустрії. Це стало поворотним моментом в історії виробництва деніму, що вплинув на кожну виробникову компанію джинси.
Бренд “Едвін” як японська класика
Edwin винаходить прання з камінням, яке здійснило революцію у всій індустрії. Це стало поворотним моментом в історії виробництва деніму, що вплинув на кожну виробникову компанію джинси. Японський бренд пропонує унікальне бачення сучасної міської класики, яка зосереджена на невимушеному крої, використанні якісних довговічних матеріалів та концептуальної стилістики.
Зараз бренд популярний та відомий на весь світ. «Edwin» має кілька різних лінійок товарів, орієнтованих на співвітчизників та закордонного споживача.
Свежие комментарии