Ці правила встановлюють вимоги до подачі заявки на додавання організації на Locator. Цей документ покликаний оптимізувати роботу і зекономити час не тільки співробітникам Locator, а і його користувачам.
Locator – маркетплейс B2C послуг
Тому компанії які можуть бути додані безкоштовно на ресурс – це саме такі компанії. Наприклад: салони краси, СТО, ательє, сервісні центри (ремонтні послуги), готелі, оренда та прокат, клініки (у т.ч. ветеринарні), стоматології, навчання, розваги, спортивні секції і т.д.
Компанії, які не відповідають цьому критерію також можуть бути додані у систему Locator на комерційній основі і розміщуватись на основному або допоміжних доменах (в залежності від сфери діяльності).
У розміщенні на платформі буде відмовлено компаніям:
- діяльність яких порушує законодавство України;
- “віртуальні” клони компаній – тобто компанії, які використовують бренд для охоплення ринку за рахунок кількості, а фактично ведуть діяльність на базі основної компанії. У такому випадку обирайте основний бренд і додавайте лише цю компанію.
- Вимоги до написання текстової інформації
1.1 Текстова частина має бути написана з дотриманням правил пунктуації та орфографії, без помилок і без смайлів в тексті.
1.2. Написання слів повністю великими літерами (CAPSLOCK) допускається для загальновідомих абревіатур або зареєстрованих товарних знаків. Це питання залишається на розсуд модератора і може не співпадати з точкою зору користувача.
- Вимоги до заповнення профілю Компанії/приватного спеціаліста.
2.1. Назва компанії. Вкажіть назву компанії або ваше власне ім’я, якщо ви реєструєтесь як приватний спеціаліст. Наприклад, якщо ви надаєте послуги з ремонту одягу, то в назві вказуйте назву, а не послугу. Наприклад: “Ательє Пані”, а не “Ремонт одягу”. Максимальна довжина –60 символів.
2.2. Слоган. Кроткий, запам’ятовувальний вислів, який відображає суть бренду. Максимальна довжина – 60 символів.
2.3. Опис компанії. Опис компанії має бути лаконічним, зрозумілим і цікавим. Використовуйте прості слова і уникайте складних термінів. Опис має бути довжиною мінімум 200 символів.
Важливо ! Заборонено в назві, описі, слогані вказувати контактні дані, посилання на сайт, ключові слова, послуги.
2.4. Адреса компанії. Зазначте місцезнаходження, скориставшись випадаючим списком міст та вулиць ( почніть вводити початок назви міста/вулиці)
2.5. Телефони вказуються лише доступні для дзвінка в форматі +380 (хх) ххх-хх-хх
2.6. Графік роботи. Вкажіть актуальний графік роботи.
2.7. Сайт та e-mail. Вкажіть актуальний сайт (якщо він є) в форматі https://. Вкажіть e-mail для отримання повідомлень від клієнта.
- Вимоги до заповнення сфери діяльності та послуг
3.1. Сфера діяльності. Виберіть сферу діяльності з наявних на ресурсі скориставшись випадаючим списком. Зверніть увагу, безкоштовне розміщення передбачає розміщення не більше ніж в 2 сферах діяльності.
3.2. Послуги, які надає ваша компанія. Назва послуги повинна бути такою, щоб клієнти могли легко знайти її при пошуку в інтернеті. Наприклад : «ремонт одягу», «стоматолог», «встановлення імплантів» і т.д. Користуйтесь підказками для вибору послуг.
Вкажіть вартість ваших послуг. Якщо ціна не може бути сталою, застосуйте чекбокс «від» . Наявність цін приведе вам більше клієнтів.
- Вимоги до зображень
4.1. Фото та інші зображення необхідно завантажувати у хорошій якісті у форматі JPG та розміром не більше 15 Мб. Зображення повинні відображати лише актуальну та достовірну інформацію.
4.2. Обов’язково мають бути додані логотип та/або фото фасаду вашої компанії. В безкоштовному режимі до 5 фотографій.
4.3. Заборонено вказувати на зображені контактну інформацію (номери телефонів, адреси електронної пошти, поштові адреси, номери служб миттєвого обміну повідомленнями та інше).
- Підтвердження заявки і розміщення на сервісі.
5.1. Для успішної обробки заявки вкажіть правильні дані контактної особи. Ця інформація необхідна для підтвердження вашої заявки та не буде опублікована.
5.2. У випадку невірних даних або відсутності зворотного зв’язку, ваша заявка буде видалена з ресурсу. Наступне подання заявки може бути платним.
- Правила додавання для мережевих організацій.
6.1. На сторінці кожної філії торгової мережі рекомендується використовувати єдину назву компанії, щоб клієнтам було простіше знайти вас у пошуку.
6.2. Для всіх адрес потрібно обирати однакові сфери діяльності, якщо у всіх філіях пропонуються однакові товари або послуги.
6.3. У разі систематичного невиконання правил додавання компанії у каталог, адміністрація має право відмовити у безкоштовному модеруванні заявки.
6.4. Ви можете скористатися платною послугою додавання мережевих організацій.
- Правила додавання для інтернет-магазинів, товарних компаній
Для підтримки високого рівня якості нашого сервісу та забезпечення максимально релевантних результатів пошуку, ми можемо запропонувати платні тарифи для розміщення профілів інтернет-магазинів та товарних компаній. Це дозволяє нам підтримувати фокус на локальних послугах.
Адміністрація Locator.ua має право змінити та/або доповнити ці Вимоги в односторонньому порядку без будь-якого спеціального повідомлення. Ці вимоги є відкритим та загальнодоступним документом.
Свежие комментарии