Facebook залишається популярною соціальною мережею. За допомогою Facebook Reels можна виконувати успішний залив трафіку.
Формат Reels має певні характеристики та особливості. Такі повноекранні відеооголошення подобаються користувачам і розбавляють органічні Reels. Користувачі соцмережі мають можливість коментувати, зберігати та переглядати повноекранний відеоконтент. Також можна ділитися відео з друзями.
Facebook Reels чоловіки та жінки переглядають у різних розділах, наприклад, у Stories. Зі сторінки короткого відео можна переходити на акаунт творця. Доступні відеоролики у Facebook Watch, у категорії «Цікаве».
У популярній соцмережі арбітраж трафіку дозволено на певні крипто оффери. Це можуть бути криптовалютні біржі, продукти із запозичення цифрових валют, торгові платформи, ПЗ для майнінгу, електронні гаманці, програмні додатки.
Не знаєш як фармити акаунти у Facebook? Повне керівництво з фармінгу читай за посиланням https://affcommunity.org/farm-akkauntov-facebook/.
Реклама у Facebook Reels: основні види
- стікер, доповнений рекламою. Такий вид реклами можна поміщати в будь-яку частину створеного Reels. Рекламний елемент додається в автоматичному або ручному режимі;
- банерна реклама призначається для розміщення в нижній частині ролика Reels. Використовується статичне зображення для реклами;
- Post-loop Reels. Цей вид реклами відображається в кінці Reels. Відео триває не більше 10 секунд, а за бажання користувачі можуть його пропускати. Після реклами на екрані пристрою знову з’являється звичайний ролик.
Рекламу з використанням Reels можна показувати через мобільні пристрої. Для цього потрібно відкрити особисту сторінку у Фейсбук, знайти у верхній частині «Ще». У розділі «Монетизація» натискайте «Реклама в Reels». Ви зможете знайти інформацію про доходи з реклами, правильно управляти монетизацією.
Лити трафік допоможуть такі функціональні інструменти Facebook Reels:
- Чернетки, в яких зберігаються створені відео.
- Remix – інструмент, призначений для створення Reels на основі ролика в загальному доступі.
- Reels тривалістю до 60 секунд.
- Звуки Carousel допомагають вручну додавати аудіо. У цьому додатку є набір звуків, які підходять для роликів.
- Custom Audience – корисний інструмент, в основі якого лежить ШІ. За допомогою такого автоматизованого алгоритму можна охоплювати релевантну аудиторію і постійних користувачів.
- Графічна реклама, що містить від 2 до 10 картинок. Рекламний елемент із прокруткою Reels зазвичай розміщується внизу екрана під час перегляду роликів.
- Використання віртуальної реальності AR для реклами. Окуляри та шоломи AR підходять як для перегляду реклами, так і для оцінювання рекламованого контенту. У соцмережі Facebook з’являється підтримка Solana NFT.
Корисні поради для ефективного застосування трафіку в крипто офферах
Рекомендації щодо роботи з Facebook Reels засновані на тому, що потрібно використовувати найефективніші інструменти. Для крипто офферів підходять такі рекомендації:
- у відеороликах показуйте яскраве життя і позитивні емоції від фінансового прибутку. Такий підхід допоможе вам захопити увагу потенційних клієнтів. Постарайтеся через відео дати своїй ЦА максимум інформації про оффер;
- озвучка і субтитри мають бути мовою цільової аудиторії. При використанні приємного голосу за кадром створюється ілюзія «справжнього» спілкування;
- використання імерсивної зйомки при створенні коротких відео, що залучають. Не забувайте про правильне кадрування відео;
- воронка продажів не повинна бути довгою. У лід-формі обов’язково заповнюйте всі важливі поля;
- вставляйте в рекламні ролики трендову музику й оригінальні відеоефекти;
- не забувайте про правильне налаштування таргетингу.
Радимо прочитати статтю у AffCommunity «Як лити трафік в Телеграм». Також, у своєму блозі редактори медіа зібрали різноманітний контент про Арбітраж трафіку загалом.
Криптовалютна тематика у Фейсбуці більше не під забороною. Інструменти крипти все частіше використовуються в соціальній мережі. Для криптовалютної тематики ідеально підходять рекламні короткі відео. Facebook Reels – це лід-магніти, які мотивують читачів переходити за посиланням.
Через Reels можна ефективно лити трафік, але для цього потрібно трохи поекспериментувати з типами відео. Правильним рішенням у будь-якій тематиці стане використання найкращих офферів.
Свежие комментарии