У листопаді 2022 р. наші аналітики опублікували перше дослідження щодо тенденцій використання української та російської мов українцями у своїх гаджетах у зв’язку із повномасштабним вторгненням рф в Україну.
Дослідження виявило значне прискорення переходу українців на українську мову на своїх смартфонах і ноутбуках. Цей процес був тривалий і стабільний, але прискорився у десятки разів.
Зараз ми вирішили оновити інформацію і показати, як змінилось співвідношення мов інтерфейсу за останні 9 місяців.
На листопад 2022 р. співвідношення мов інтерфейсів у гаджетах українців все одно залишалось на користь російської – 69% проти 28% українською і 3% іншими мовами. Але українська продовжує невпинно і стабільно витісняти російську у гаджетах, як і наші захисники витісняють загарбників з нашої землі.
Станом на липень 2023 р. співвідношення мов виглядало наступним чином:
- російська – 61%
- українська – 35%
- інша – 4%
Таким чином, російської мови в гаджетах українців поменшало на 12%, а української – побільшало аж на 25% за 9 останніх місяців.
Дані отримані завдяки сервісу статистики відвідування Google Analytics, шляхом аналізу відвідування маркетплейсу послуг Locator.ua за листопада з 2022 р. по липень 2023р. користувачами з України і порівнянням їх місячних значень.
Якщо тенденція збережеться, то за рік-півтора можна очікувати, що в кожному другому гаджеті в Україні буде встановлена українська мова як мова операційної системи.
Варто зазначити, що процес сповільнюється тим, що в основному мова обирається при купівлі нового гаджета, що зараз зі зрозумілих причин українці роблять рідше, при повному скиданні налаштувань, що середньостатистичний українець робить рідко, або у разі вибору мови у налаштуваннях, але така ідея сама по собі є нестандартною для нелегких буднів українців.
Користуючись нагодою, Locator закликає змінити мову на українську у ваших гаджетах! Це дасть додатковий поштовх для розвитку української мови і витіснення з україни мови окупанта, яку він постійно використовує як привід для своїх неадекватних зазіхань на Україну.
Глобальні компанії постійно аналізують так звану Big Data, і виходять із цієї інформації в прийнятті певних рішень. Також, інформація про те, що українці в основному використовують російську в своїх гаджетах може бути черговим інфо-приводом для проведення ІПСО та в пропаганді.
Свежие комментарии