Залучення нових клієнтів є головною задачею кожної компанії. Адже саме це гарантує збільшення прибутковості та процвітання фірми. У кожного керівника виникають важливі питання стосовно цієї теми. Як зробити рекламу та не зазнавати збитків? Які інструменти використовувати? Як виділитись на фоні конкурентів з мінімальними витратами? Бізнес курси від проєкту Школа бізнесу Нова пошта — це унікальний шанс дізнатися, як збільшити кількість клієнтів за допомогою цифрового маркетингу.
Що таке цифровий маркетинг?
Класичний маркетинг вже відомий всім та активно використовується компаніями для привернення уваги покупців. Деякі компанії також користуються інтернет-маркетингом. Він дозволяє зацікавити трохи більше потенційних покупців завдяки ширшій аудиторії. Але там наявні лише найпростіші інструменти для просування товарів та послуг.
Цифровий маркетинг є більш об’ємним поняттям. Він використовує всі можливі інструменти для залучення нових клієнтів. Крім того, цифровий маркетинг не обмежується тільки інтернет-ресурсами. Наприклад, QR-коди у друкованих виданнях або СМС-розсилки також належать до інструментів цифрового маркетингу. Таким чином він дає можливість «перетягнути» цільову аудиторію з офлайн в онлайн простір.
Цифровий маркетинг — це процес просування товарів або послуг всіма доступними засобами, переважно використовуючи інтернет-ресурси. Таким чином вдається досягти декількох цілей:
- зробити продукт або послугу більш популярними;
- залучити нових клієнтів з різних каналів трафіку;
- розширити базу потенційних покупців;
- масштабувати бізнес;
- збільшити прибуток;
- зробити бренд більш впізнаваним.
Як залучити нових клієнтів за допомогою цифрового маркетингу?
Існує чимало інструментів цифрового маркетингу, так само як і безліч різноманітних стратегій. Це дозволяє підібрати оптимальний варіант для кожного типу бізнесу.
Просування в інтернеті
Це найбільш відомий та популярний інструмент. Кожна компанія повинна мати власний сайт. Простий, доступний та зрозумілий ресурс, де потенційні покупці можуть ознайомитись з властивостями продукту, отримати загальну інформацію про компанію та умови придбання. Непогано також мати оперативну інформаційну службу. Тобто співробітника, який буде виконувати функції консультанта та швидко надавати відповіді на питання клієнтів безпосередньо на сайті.
Використання соціальних мереж
Також дієвий спосіб зацікавити аудиторію та знайти нових клієнтів. Соціальні мережі давно вийшли за межі розваг. Наразі без групи в соцмережі не обходиться жодна компанія. Цікавий контент, яскраві фото та різноманітні розіграші приваблюють увагу користувачів до компанії та продуктів, які вона реалізує.
Рекламні кампанії
Не варто обмежуватись тільки власними ресурсами. Розміщення роликів на тематичних каналах різноманітних блогерів, придбання контекстної реклами та інші заходи дають доволі гарні результати. Таким чином можна залучити клієнтів, ще не знайомих з компанією.
Електронна пошта
Email-розсилки — ще один відомий спосіб залучити нових клієнтів. «Холодні» листи допоможуть зацікавити тих, хто ще не чув про компанію та її продукт. Головне, щоб контент був цікавий та привабливий для отримувача.
Блог
Це ресурс, де спеціалісти дають максимально розгорнуту інформацію про все, що пов’язано з продуктом. Це можуть бути корисні поради, цікаві факти чи інший унікальний контент. При правильному використанні за допомогою блогу можна залучити чимало нових клієнтів.
Щоб залучити якомога більше нових клієнтів, краще використовувати різні інструменти цифрового маркетингу. Таким чином можна охопити майже всю доступну цільову аудиторію.
Свежие комментарии