Ходова будь-якої автівки – це та частина, на яку припадає найбільше навантаження, і її стан залежить від численної кількості факторів, починаючи з якості збірки до стану доріг та навіть характеру водіння. Задля максимального збереження працездатності авто, а також життя та здоров’я водія і пасажирів, рекомендується обов’язковий щорічний огляд, та своєчасне звернення на майстерню техобслуговування на умови наявності найперших ознак несправностей.
Перелік усіх СТО і автосервісів в Києві, аби Ваш автомобіль завжди був на ходу.
Ремонт ходової як вид мистецтва
Ходова приймає на себе все навантаження, що припадає на автівку при русі, це і ударні навантаження при взаємодії з поверхнею, відповідно, чим рівніша поверхня, тим менші ці навантаження, і вага самого автомобіля, якість та стан всіх деталей та комплектуючих, а також інтенсивність та характер використання авто. Як бачимо, надто багато факторів впливають на стан ходової, а тому і оцінка її стану також є багатогранним та складним процесом, що неможливо повноцінно провести в ручному режимі, адже надто великі ризики того, що людське око і навіть досвідчені руки пропустять, не побачать найменшу несправність, що може в подальшому коштувати людині життя. Саме тому така діагностика проводиться тільки на спеціальному обладнанні, спеціалістами, що мають величезний досвід з діагностування та ремонту ходової авто.
Що найчастіше виконується при ремонті ходової
Згідно досвіду майстрів, при обслуговуванні ходової, найчастіше доводиться мати справу з:
- Перевіркою та заміною амортизаторів
- Заміною підшипників ступиць
- Заміною важелів
- Заміною сайлентблоків
- Заміною гальмівних колодок
- Заміною рульових наконечників та “ШРУСів”
Після проведення повної діагностики на стенді майстер робить висновки щодо стану ходової в цілому та кожної окремої деталі, іноді достатньо лише регулювання, за умови зношення старі деталі замінюють на нові.
Як зрозуміти, що час їхати на техогляд
Звичайно, що кожен водій знає своє авто, і з часом відчуває й точно може сказати про проблеми, проте такі знання вимагають певного досвіду. Тим не менш, існують характерні ознаки несправностей, орієнтуючись на які, Ви не пропустите точки критичності у стані ходової:
- Вібрація руля
- Стуки та шуми в підвісці
- Розкачування кузова авто
- Нерівномірне зношування шин
- Нестійкість авто на високій швидкості
- Збільшення гальмівного шляху
На що звертають увагу при огляді авто на оглядовій ямі:
Перше, на що варто звернути увагу, та що можливо діагностувати при безпосередньому огляді на ямі, це:
- Стан опорних пружин
- Цілісність пильників та опорних чашок
- Ступінь зношеності амортизаторів
- Стан балонів пневмопідвіски
- Люфти та наконечники рульової тяги
- Сайлентблоки
- Стан колодок, дисків та гуми гальмівної системи
Проте, радимо довірити як діагностику, так і ремонт ходової професіоналам, що мають в своєму арсеналі найновіше комп’ютерне обладнання, адже справність роботи авто – це ціна Вашої безпеки та Вашого життя, а ще – життя тих, кого Ви любите.
Як часто треба проходити техогляд
В ідеалі кожна автівка має проходити огляд спеціалістів кожні десять тисяч кілометрів пробігу, і саме така цифра фігурує у гарантійному обслуговуванні для нових авто, проте дана величина є орієнтовною, і залежить здебільшого від стану доріг, які, на теренах України, все ще потребують удосконалення, тому варто піклуватися про свій автомобіль вчасно та на високому професійному рівні.
Рекомендується проходити техогляд двічі на рік, частіше – немає сенсу, але точно не рідше одного разу на рік, і то, за умови досвідченості водія. У разі сумніву, особливо після виникнення будь-яких нестандартних ситуацій на дорозі, особливо в непогоду, або ж за умови наявних проблем, сторонніх шумів, скреготу, чи стуків, слід звернутися на базу ТО у найкоротший термін, ризикувати життям не варто.Шукайте СТО свого міста на Locator.ua.
Останні коментарі