Перевезення офісу – завдання не з легких. Особливо це стосується організацій, де зайнято більше 100 працівників, кожен з яких має певну кількість речей у користуванні.
Окрім документації, канцелярського приладдя, меблів, офіси мають у своєму розпорядженні велику кількість оргтехніки. Саме вона вимагає дотримання особливих правил транспортування та виконання демонтажних та монтажних робіт. Тому правильна організація процесу перевезення офісу грає надзвичайно важливу роль. При цьому увага приділяється терміновості переїзду. Адже кожен витрачений день означає для організації втрату клієнтів, позбавлення можливості надавати послуги, що зумовлює скорочення доходів. Саме тому бажано звернутися по допомогу до досвідчених фахівців, які повністю візьмуть на себе всі турботи, пов’язані з офісним переїздом.
Професійна організація офісного переїзду: важливі особливості
Звичайно, частку вирогідності того, що сам керівник зможе впоратися з цією проблемою, відкидати не можна. Проте варто зазначити, що подібна економія ресурсів не завжди дає потрібний ефект. Зазвичай у таких випадках витрачається багато часу, фізичних зусиль, а неправильне упакування та перевезення офісної техніки може призвести до її пошкодження. Організований підхід фахівців до такої роботи передбачає наступні моменти:
Оцінка об’єму роботи. На цьому етапі визначається кількість, параметри майна, враховується формат пакувального матеріалу, озвучується вартість послуги.
- На об’єкт підвозяться потрібні матеріали, інструменти та обладнання.
- Здійснюється демонтаж оргтехніки та розбирання меблів.
- Все майно акуратно пакується в коробки, ящики та іншу тару з використанням скотчу, ПЕ плівки, картону, паперу.
- Організується завантаження упакованих речей та предметів з подальшою доставкою на вказаний замовником об’єкт.
- На новому місці відбувається розвантаження та розпаковка майна, після цього під’єднується техніка та монтуються меблі.
- Приміщення офісу прибирається, сміття виноситься на утилізацію.
Після всіх цих етапів замовник підтверджує факт та якість виконання послуги у відповідному акті.
Якщо ви плануєте перевозити офіс самостійно, то вам доведеться враховувати безліч моментів, пов’язаних з певними складнощами процесу. Звернення до фахівців допоможе вам зекономити час та гарантуватиме безпеку речей і високу якість виконаної послуги.
Доручіть офісний переїзд фахівцям Мoving-Рrofy
Наша компанія давно працює у сфері вантажних перевезень, маючи великий досвід роботи. Зробивши вибір на користь Мoving-Рrofy, ви абсолютно не пошкодуєте.
Переїзди офісів – одна з наших послуг, особливістю якої є доскональне знання всіх тонкощів корпоративних перевезень. Саме це дає можливість нам організовувати процес з мінімальними незручностями для бізнесу замовника. Переваги співробітництва з нами полягають у наступному:
- висококваліфіковані працівники у штаті, які відповідально ставляться до своєї роботи;
- розробка логістики та отримання всіх дозвільних документів;
- перевезення важких вантажів – банкоматів, сейфів тощо;
- індивідуальний підхід до формування ціни послуги, яка залежить від обсягу, кілометражу, типу автомобіля, кількості вантажників, специфіки упаковки;
- варіативність вибору транспортного засобу, завдяки чому скористатися нашими послугами може будь-який офіс.
Все, що пов’язано з вантажними перевезеннями, потребує відповідальності. Саме тому у такій справі ви завжди можете довіритися команді компанії Мoving-Рrofy.
Останні коментарі