Скільки часу ви витрачаєте на пошук одягу та аксесуарів в онлайн-магазинах? Покупки можуть перетворитися на нескінченну подорож сайтами, у результаті якої кошик усе одно залишається порожнім або до нього потрапляє не те. У цій статті зібрали прості, але дієві лайфхаки, які допоможуть швидко знаходити необхідне.
Лайфхаки для економії часу
Відсутність чіткого плану, розсіювання уваги через рекламу, тривалі порівняння цін і відгуків змушують нас годинами не відриватися від екрана або ще гірше — піддаватися зайвим спокусам. Щоб зекономити час, візьміть за правило:
- Купувати в одному місці. Наприклад, магазин брендового одягу Ostriv пропонує одяг для жінок, чоловіків і дітей. В асортименті — добре відомі в Європі та світі бренди, майже всі — із понад столітньою історією. Можна не сумніватися в якості. Дивіться на каталог як на лукбук: зазвичай моделей фотографують у повному образі, навіть якщо товар — взуття чи аксесуар. Це дозволяє побачити, як саме запропонована річ поєднується з іншими, і отримати натхнення для створення власних аутфітів. Приємним бонусом стане знижка: за умовами програми лояльності постійні покупці можуть зекономити до 15%.
- Складати списки покупок. Перш ніж почати пошук, визначте, що саме вам потрібно. Це як шопінг у супермаркеті: список допомагає уникнути зайвих витрат і тривалих вагань. Визначте тип товару, бажаний колір, бренд чи ціновий діапазон — для зручності можна використовувати спеціальні мобільні застосунки. Це звузить вибір і заощадить час.
- Використовуйте фільтри пошуку. Більшість онлайн-магазинів пропонують розширені фільтри: за ціною, розміром, кольором чи навіть матеріалом. Використовуйте їх, щоб відсіяти зайве. Це особливо корисно, якщо ви шукаєте щось конкретне, наприклад, чорні шкіряні черевики або білу сорочку оверсайз.
- Закладки та обрані товари. Якщо побачили щось цікаве, але поки не готові придбати, додавайте товар у закладки браузера чи надішліть посилання на нього собі в месенджер. Це дозволить швидко повернутись до вибору без потреби знову шукати. Ви уникнете ситуацій, коли випадково забули, на якому саме сайті бачили річ.
У список можна було б додати розсилки. Але їх пропонують майже всі онлайн-магазини, багато з них буквально засипають користувачів рекламою. Навіть якщо ви їх не читаєте, це сильно відволікає. Тому залиште лише дійсно корисні розсилки.

Ще одна неочевидна порада: шопінгуйте в години мінімального трафіку. Обирайте час, коли менше людей одночасно користуються сайтом, наприклад, рано вранці або пізно ввечері. У цей період платформи працюють швидше, а ризик того, що товар буде розпродано, нижчий. Не проводьте понад 30 хвилин у пошуку одного товару. Встановіть таймер, щоб не витрачати зайвий час на нескінченний перегляд варіантів. Якщо не знайшли потрібного, зробіть паузу і поновіть пошук пізніше.
Останні коментарі