Сучасний ринок смартфонів пропонує моделі на будь-який смак і гаманець. Однак Брендові націнки, маркетингові хитрощі та сумнівні інновації нерідко змушують витрачати більше, ніж потрібно. Спеціалісти радять перш за все зважати на власні потреби та прискіпливо оцінювати функціонал конкретної моделі, щоб не платити за те, що відверто не знадобиться.
Штучний інтелект та функції майбутнього
Головним трендом на ринку смартфонів стають інструменти штучного інтелекту, а великі виробники наввипередки намагаються запропонувати їх дійсно корисне та оригінальне застосування, проте обіцяної революції досі не сталося. Схожа ситуація характерна і для індустрії азартних розваг, де ШІ має повністю змінити підхід до онлайн казино, проте на практиці цей вплив є непомітним, а гравці дотримуються звичної моделі гри, надалі використовуючи промокод Elslots та інші традиційні бонуси.
Штучний інтелект у смартфонах продовжує залишатися технологією “на перспективу”, проте відчутно здорожчує актуальні моделі гаджетів, які сьогодні неможливо уявити без цих функції. Зрештою, ще одним прихованим недоліком функцій ШІ може стати їх не доступність для окремого регіону або ж взагалі платне користування.
Так само вагомою перевагою нових смартфонів, яка позначається на ціні, вважається підтримка технології 5G, але перш ніж віддавати гроші за цю функцію, слід в цілому поцікавитися здатністю нею користуватися та перспективами розвитку 5G-мереж у своїй країні.

Маркетингові хитрощі
Виробники часто створюють ілюзію унікальності своїх пристроїв за допомогою рекламних кампаній. Наприклад, вони акцентують на функціях, які більшість користувачів практично не використовує:
- Можливість фільмування відео у 8К;
- Надмірна кількість мегапікселів у камері;
- Надсучасні дисплеї;
- Преміальні матеріали, з яких зроблено корпус.
Як показує практика, реальна перевага таких особливостей часто є непомітно.
Регулярний випуск нових моделей із мінімальними покращеннями також підштовхує споживачів до покупки «найсвіжішого» пристрою, хоча різниця у функціоналі може бути несуттєвою. Додатково створюється штучний дефіцит, коли певні моделі виводяться з продажу, змушуючи обирати дорожчі варіанти. Усе це спрямоване на те, щоб ми витрачали більше, піддаючись впливу трендів і бажання бути в курсі новинок.
Врешті решт, нікуди не поділася і переплата за сам бренд – часом менш популярні бренди здатні запропонувати як мінімум не гірший функціонал за меншу ціну, ніж ті виробники, які постійно на слуху. Для того, щоб покупка дійсно себе виправдала, необхідно чітко зрозуміти, які саме функції має виконувати майбутній смартфон, а в яких немає жодної необхідності.
Останні коментарі