Мільйони людей щодня використовують месенджери для спілкування з друзями, родичами, колегами та навіть для ведення бізнесу, тому питання захисту особистих даних виходить на перший план.
Популярні в Україні месенджери постійно вдосконалюють власні системи безпеки, проте без активної участі користувача всі вони можуть виявитись марними.
Шифрування та питання доступу
За останні 10 років персональний номер телефону став не лише особистим контактом для звʼязку, а й повноцінним інструментом для реєстрації на різних платформах. Одними з перших його у такий спосіб почали використовувати соціальні мережі та месенджери, проте згодом до них приєдналися і інші сервіси. Розповсюдженим цей метод став, наприклад, у сегменті азартних розваг – у казино Ель Слотс він пропонується як один зі способів реєстрації. Так зʼявилась необхідність додаткового захисту номера.
У месенджерах одним із найважливіших інструментів безпеки стало шифрування. Воно гарантує, що повідомлення шифруються на пристрої відправника і розшифровуються тільки на пристрої одержувача. Ніхто, включаючи сервери месенджера, не може переглядати вміст повідомлень. Так званий базовий рівень захисту використовується буквально скрізь:
- Telegram;
- Viber;
- Signal;
- iMessage.
Пізніше розробники почали впроваджувати ще й двофакторну аутентифікацію для створення додаткового шару захисту.
Персональні налаштування
Останні версії популярних месенджерів надають користувачам чималий набір інструментів, які допомагають вберегти власний номер та підвищити рівень конфіденційності:
- Приховування номера та статусу онлайн;
- Секретні чати;
- Зникаючі повідомлення.
Деякі месенджери, як WhatsApp, запроваджують шифрування і для резервних копій.
Багато месенджерів надсилають сповіщення користувачу, якщо хтось намагається увійти в його обліковий запис із новим пристроєм або з нової локації. Більшість функцій безпеки доступні прямо у налаштуваннях власного профілю, а експерти з кібербезпеки радять не нехтувати такою можливістю.
Останні коментарі