СРА (Cost Per Action) маркетинг — це одне з найефективніших та прибуткових направлень у сфері інтернет-маркетингу. Ця модель дозволяє багатьом початківцям та досвідченим маркетологам побудувати успішні бізнеси та отримувати стабільний прибуток.
Для створення моделі та її роботи не обійтися без фазових експертів, яких буває дуже важко знайти, проте блог CPA.Club надає багато корисної та цікавої інформації, яка дозволяє розпочати успішні дії у цьому направленні. Ми спільнота по партнерському маркетингу, яка протягом 10 років розвивалася та збирала професіоналів своєї справи. Саме завдяки нам кожна людина зможе знайти людей для своєї команди та активно розвиватися в СРА-маркетингу.
Основні переваги СРА маркетингу
СРА маркетинг — цікава модель для розвитку будь-якого бізнесу. Вона має наступні переваги:
- Висока ефективність. Така модель співпраці дозволяє рекламодавцям платити виключно за виконані дії. Це дає можливість зосередити свою увагу на кінцевих результатах та оптимізувати рекламну кампанію для досягнення високої конверсії.
- Зниження ризиків. Рекламодавці платять виключно за фактично досягнуті результати, тому СРА маркетинг більш надійний та передбачуваний у порівнянні з іншими моделями оплати за послуги.
- Прозорість та контроль бюджета. Рекламодавці завчасно знають вартість кожного отриманого клієнта та можуть найкращим чином контролювати свої витрати. Таким чином можна уникнути несподіваних витрат та перебільшення виділеного бюджету.
- Широкий спектр ніш. Така модель співпраці може бути використана для різних бізнесів та галузей. Це дозволяє affiliate вибрати найбільш цікаві та прибуткові сегменти для збільшення арбітражу трафіку.
- Гнучкість та масштабованість. СРА маркетинг дозволяє використовувати різноманітні методи залучення трафіку, застосовувати індивідуальні стратегії для кожного замовника. Таким чином є можливість адаптації та використання в умовах ринку, який постійно змінюється.
- Пасивний дохід. Аффлієти можуть отримувати стабільний дохід навіть у тому випадку, якщо активна робота над рекламною кампанією була завершена. Це можливо завдяки збереженню клієнтів, що були залучені раніше та їх повторного придбання товарів.
- Низький поріг виходу. Великий досвід та знання не потрібні для старту в СРА маркетингу. Звичайно, вам потрібно буде регулярно розвиватися та вдосконалювати свої навички в області інтернет-маркетингу. Проте на початку потрібні мінімальні вкладення, що робить цю нішу максимально привабливою.
Як можна зазначити, СРА-маркетинг має багато вагомих переваг для того, щоб активно пробувати себе у цьому напрямку, розвиватися та отримувати гарний дохід.
Принципи роботи СРА-маркетингу
Для того, щоб зрозуміти, як працює маркетинг плати за дії на практиці, спочатку потрібно розібратися з тим, хто бере участь у цій схемі та як всі учасники між собою поєднані. Отже, складовими учасниками СРА-маркетингу є:
- Маркетологи, фрілансери, лідери думок або блогери. Вони є партнерами бізнесу та просувають його продукти, товари чи послуги на своїх сайтах, блогах, інтернет-сторінках.
- Рекламодавці. Це компанії, які шукають вищезазначених осіб для того, щоб вони просували їх послуги в мережі інтернет та привертали увагу ЦА до запропонованих товарів.
- СРА мережі. Це платформи, що об’єднують партнерів та рекламодавців. Тобто такі собі майданчики де рекламодавці знаходять виконавців та навпаки.
- Відвідувачі. Це звичайні користувачі, на яких направлений СРА-маркетинг. Вони виконують певну дію, наприклад, натискають на певне посилання та потрапляють таким чином в конверсію компанії.
Яскравий приклад: Людина блогер постійно подорожує по різних країнах та пропонує такий контент на своїй сторінці. Вона реєструється у певній СРА мережі, де її обирає авіакомпанія. Блогер розказує у своїх відео, що вона придбала гарні білети за доступною ціною, люди це бачать, переходять за посиланням і таким чином блогер отримує додатковий прибуток за кожний перехід глядачів.
Як почати займатися СРА-маркетингом
Стати партнером компанії на основі СРА-моделі досить просто. Вам достатньо просто слідувати наступній інструкції:
- Створити свій сайт. Це обов’язково пункт, проте не всі СРА-мережі допускають до реєстрації партнерів без особистих сайтів, у всякому випадку власного блога.
- Оберіть нішу. Якщо у вас вже є свій сайт або блок, то при виборі рекламодавця слід відштовхуватися від того контенту, який ви транслюєте. Якщо ви ділитеся своїми кулінарними навичками, то це можуть бути компанії по доставці продуктів, магазини з продажу побутової техніки та інші.
- Оберіть компанію. Звичайно, кожен хоче співпрацювати з лідерами ринку, відомими брендами. Проте це не завжди актуально, адже бажаючих може бути багато, а плата — невисока. До того ж, слід звертати увагу на ціни за товари, що пропонуються, адже якщо ваша аудиторія фінансово неспроможна користуватися запропонованими послугами, то ви не отримаєте винагороди.
- Оберіть пропозицію. Після реєстрації в СРА-мережі ви опинитеся нібито серед океану різноманітних пропозицій. Тут важливо не спішити та не кидатися на першу ж пропозицію. Слід перевіряти актуальність пропозиції, презентабельність продукту з вашими власними цілями та ресурсами.
- Залучайте арбітраж трафіку на сайт. Це останній етап, на якому ви повинні створити гарну та робочу рекламну кампанію, що буде викликати зацікавленість аудиторії та викликати бажання перейти за посиланням.
Тобто СРа-маркетинг — це доволі просто. Тут лише потрібно правильно виставити пріоритети, робити всі дії обдумано та обирати продукти, що будуть цікаві вашій аудиторії.
Популярні стратегії просування в СРА-маркетингу
В СРА-маркетингу найбільш ефективними та подібними вважаються наступні стратегії просування:
- Тизерна реклама. Інструмент є ефективним завдяки тому, що він публікується на каналах та сайтах, що мають велику аудиторію. Такий ринок буде оптимальним для товарів, що направлені на широку аудиторію.
- Квізи — спосіб, що характеризується персоналізований результатами. Це невеликий опитувальник з відображенням товарів, а далі вони будуть представлені у вигляді посилання, за яким можна придбати. Стратегія досить ефективна, оскільки персоналізація позитивно впливає на ріст продаж.
- Поп-апи. Це такі собі вікна, що можуть час від часу з’являтися на екрані ваших смартфонів та ПК. Вони використовуються як додатковий канал, оскільки дають не більше 5% від загального трафіку.
- Реклама в соціальних мережах. Ідеальний майданчик для просування будь-яких товарів та послуг. Привертати увагу потенційних клієнтів можна за допомогою публікацій як на своїй сторінці, так і в інших спільнотах.
Бізнес може заборонити веб-майстру певну модель чи стратегію просування та умови, якщо вона не відповідає концепції та індивідуальним побажанням.
Майбутнє та тенденції СРА-маркетингу
Партнерські програми — це галузь, що активно розвивається, вона використовує інноваційні інструменти та пропозиції. Тому для неї є характерними наступні тенденції:
- використання штучного інтелекту;
- збільшення частини мобільного маркетингу;
- підвищення привабливості у малого бізнесу;
- втрата актуальності партнерських посилань та cookie;
- активна співпраця з мікроблогерами з невеликою ЦА.
Такі тенденції слід брати до уваги тим, хто хоче себе спробувати у цій ніші та активно розвиватися, роблячи СРА маркетинг способом отримання заробітку.
Останні коментарі