IP-телефонія – це система комунікаційних технологій, які передають звук у вигляді стислого цифрового сигналу через інтернет. Тобто це сучасна телефонія переважно для бізнесу, яка працює через інтернет та має цілу низку корисних функцій, таких як: запис дзвінків, інтеграція з CRM-системами, підключення мобільних номерів у загальну офісну телефонію, облік телефонних комунікацій та багато іншого.
Головним елементом даної послуги є АТС, на якій за допомогою DSP-процесора здійснюється прийом і передача дзвінків від користувачів в двосторонньому порядку.
Які переваги IP-телефонії над звичайними дзвінками?
Основні переваги такого поняття як “ip телефонія” полягають у значному підвищенні ефективності та контролю дзвінків, чого нема у звичайному телефонному зв’язку. Основною з них є передача повідомлень із використанням комп’ютерних мереж як локально та і дистанційно. Це значно знижує вартість зв’язку, особливо при здійсненні міжміських і міжнародних дзвінків.
Вам точно необхідно організувати систему телефонії, якщо:
- Ви працюєте із різними сайтами, проектами чи групами товарів;
- Коли не всі співробітники працюють в одному офісі;
- Система включає мобільні та міські номери;
Підключення віртуальної АТС забезпечить вас якісним упорядкуванням й контролем спілкування співробітників із клієнтами. Ви будете бачити обсяг і якість розмов кожного співробітника та усієї компанії і таким чином забезпечувати високий рівень обслуговування клієнтів.
Принцип роботи IP-телефонії
Принцип роботи доволі простий, проте не менш ефективний. Обладнання для ІР-телефонії працює відповідно до міжнародного стандарту SIP.
Для забезпечення роботи телефонії треба забезпечити роботу наступних пристроїв:
- SIP-телефон. Він буде забезпечувати виклик і з’єднання абонентів, стискає, кодує та розбиває сигнал на пакети, а потім передає оператору;
- АТС. Це аутентифікація користувача та управління дзвінками і ведення білінгу;
- Монітор. Свого роду інтерфейс управління АТС.
Також варто розуміти усі функції та значення IP-телефонії, адже воно допоможе підвищити ефективність дзвінків наступним чином:
- Запис дзвінків. Ви матимете записи всіх дзвінків і зможете прослухати будь-яку розмову менеджера з клієнтом. Наявність цієї функції мотивує співробітників працювати ефективніше. Окрім того, завдяки цьому стає значно простіше вирішувати спірні питання й навчати нових співробітників;
- Контроль втрачених дзвінків. В особистому кабінеті ви матимете спеціальну вкладку, куди потраплятимуть усі пропущені виклики. Його дзвінок не зникатиме з вкладки допоки клієнту не перетелефонували.
- Багатоканальність. Можливість приймати кілька дзвінків одночасно на один телефонний номер. Завдяки багатоканальності клієнти зможуть додзвонитися у вашу компанію, тож завдяки цій функції ви отримаєте до 30% більше звернень;
- Переадресація дзвінків на групу співробітників. Значно краще переадресовувати дзвінки від клієнтів на групу співробітників. Таким чином відповісти на виклики стане простіше, а часу на відповідь клієнту займе менше часу. Пропущених викликів стане менше.
Безперечно головною перевагою стане те, що співробітники припинять передавати один одному мобільні телефони, тож ви забудете про хаос з телефонами, а клієнти про очікування відповіді на своє питання.
IP-телефонія для бізнесу
Особливу роль відіграє ір-телефонія для бізнесу, де власне і починає масово використовуватися. Адже її переваги рятують неймовірно велику кількість часу співробітникам та безперечно клієнтам. Також підвищують оперативність та, відповідно, й рейтинг клієнтоорієнтованості компанії.
Плюси ір-телефонії для бізнесу полягають у наступних факторах:
- Організація віддалених місць роботи. Це має велике значення для малого бізнесу, так як дозволяє значно зекономити на оренді приміщень;.
- Не вимагає установки численних телефонних розеток і прокладки кілометрів проводів – також економія коштів
- Забезпечення цілодобового корпоративного зв’язку;
- Створення єдиної системи внутрішніх абонентів компанії за умови розташування офісів у різних містах;
- Відсутність необхідності утримувати в штаті телефоніста, адже навіть за умови переміщення співробітника на іншу локацію, всі налаштування телефонії для нього зберігаються.
- Забезпечення безпечної передачі даних за допомогою криптографічного захисту, що застосовується в корпоративних мережах.
Останні коментарі