Реклама — це інструмент взаємодії з клієнтом. Побачити інформацію про компанію можна на різних сайтах, в медіа, соціальних мережах і так далі. Правильно оформлена рекламна компанія продукції або послуги може підвищити кількість потенційних клієнтів, а згодом перетворити їх у постійних клієнтів компанії.
Контекстна реклама — це один з дієвих способів збільшення кількості клієнтів. Така реклама від компанії Ведекс https://wedex.com.ua/poslugy/kontekstna-reklama-ppc/ працює одразу. Тому і ціна значно вища за її використання. Такий вид реклами варто використовувати новачкам у бізнесі, щоб привернути увагу клієнтів до свого продукту.
Мета контекстної реклами
За сучасних умов можливо використовувати багато ресурсів для залучення нових клієнтів до свого продукту. Та на першому етапі створення послуги важливо використовувати дієві засоби просування. Обираючи контекстную рекламу можна гарантовано отримати нових клієнтів. Це досить дорога послуга, бо лід є гарячим. Ціна контекстної реклами залежить від мети просування.
Реклама продукту розміщується на сторінках пошуку. Тому ліди реагують миттєво. Ціна залежить від кількості лідів, що стають потенційними клієнтами та переходять за посиланням. Тобто, дія контекстної реклами закінчується, коли баланс запланованої рекламної кампанії дорівнює нулю. Таким чином, мета рекламної кампанії — це швидке залучення лідів.
Альтернативні способи просування продукту
Реклама — це дійсно дієвий спосіб залучення нових клієнтів. Але не достатньо зробити яскраву візитівку. Рекламна кампанія — це складний та працемісткий процес, що потребує знань з маркетингу та включає в себе:
- Визначення цільової аудиторії. Це дуже непроста задача. Бо треба проводити оцінку продукції та складати характеристику клієнта. На 50 відсотків успіх рекламної кампанії залежить від визначення цільової аудиторії.
- Вибір способу просування. Сьогодні існує дуже великий вибір способів просування. Просування через соціальні мережі, реклама по ключовим запитам, просування сайту в топ дає дуже гарні результати. Але, якщо використовувати їх комплексно.
- Циклічність рекламної кампанії. Не варто сподіватися, що одного разу буде достатньо для залучення клієнтів. Потрібно проводити кілька циклів для збільшення результату.
Навіть, якщо компанія займає гарну нишу на чолі з конкурентами, не варто відкидати рекламу на інший план. Завжди потрібно збільшувати кількість потенційних клієнтів. Адже жоден бізнес не стоїть на місці та постійне розвивається. Тому варто знайомити користувача з новими послугами та залучати ще більше клієнтів. Завдяки комплексному підходу до просування товарів і послуг, можна закріпитися на достатньо високому рівні.
Отже, контекстна реклама — це швидкий спосіб просування продукту. Підходить для тих, хто тільки розпочав свій бізнес. Треба використовувати комплексний підхід для створення рекламної компанії, щоб бізнес стабільно працював.
Останні коментарі